Paja&Vlaja idu u BC!

???????????????????????????????

Prilično sam ponosna na današnje putovanje, koje i pored hladnoće ima ukus pobede. Moje lične, prve i veoma važne. Sa punim srcem zbog velikog odaziva dobrih ljudi.

Hvala im! ❤

Naime, pre skoro mesec dana neki pametnjaković je bacio dva muška šteneta, u sneg, u dvorište firme u kojoj radi neko meni spešl.

Kada su malo porasli i napredovali, ugojili se i ojačali, bio je red da im se nađe stalni dom, jer jednostavno, druženje od 09-17h nije ono što oni zaslužuju, a sa zbirom od 3 mačke, 1 psom i 1 kunićem nije postojala mogućnost da ih udomimo.  I bacili smo se u objavljivanje po društvenim mrežama, iako sam stalno nailazila na pesimistične ljude koji su me tešili rečima “Mnogo je pasa lutalica. Ali srećno.” Blah, da.

Već prve nedelje, telefon je stidljivo zvonio, ali u inboxu je posebno sijala jedna poruka. Posle dva dana pregovora, dogovor je pao – Paja&Vlaja idu u Belu crkvu. Svakako da bih volela da su mi bliže, da mogu da se družim sa njima, jer su mi ukrali srce u prvim minutima našeg poznanstva, ali to nije bitno naspram njihove bezbednosti i sigurnosti. I idu u paru, što je najvažnije, imaju oooogromno dvorište, prostoriju sa centralnim grejanjem za spavanje, nekoliko drugarica maca i kunića i puno ljubavi od jedne tročlane porodice.

I danas smo ih odveli u njihov novi dom,

Što se mog oblačenja tiče, bilo mi je potrebno nešto udobno, toplo i da se koloritno slaže sa momcima. Crna osnova, mrvica omiljenog printa i veliki prsluk – njihove fazon skroz.

Naše putešetvije su izgledale ovako….

piv3piv4piv5piv14piv9piv10

Momci, već mi nedostajete! ❤

Pantalone: Bershka

Majica: Zara basic

Prsluk: Bershka

Čizme: Stradivarius

Tašna: Zara basic

Marama: Stradivarius

Nakit: Cruciani, Accesorize, Homemade,Pandora, H&M

Naočare: H&M

