Mir Božiji! Srećan najradosniji praznik! ❤

???????????????????????????????

Božić je definitivno moj najdraži praznik! Jedan od retkih dana kada mi nije mrsko da ustanem rano ujutru kako bih dočekala položajnika, iako sam predhodnu noć spavala jedva par sati (kao što je noćas bio slučaj zbog Badnje večeri, ponoćne liturgije, paljenja Badnjaka…) Divan dan, pun neke neverovatno pozitivne energije, makar je kod nas tako. Položajnik i svo voće, žito, kukuruz  i parice koja baca kad ulazi. Iskreno, trčim kao malo dete  sa osmehom od 3 metra kada ga vidim. Zatim domaće slatko od višanja ili šljiva, pa čast,  doručak, kafa, odlazak u crkvu, pa kod bake i deke na ručak, česnica, zlatnik, domaća višljavača i Bermet… I na kraju dana ću se ušuškati pored njega, ispod ćebenceta, sa upaljenom svećom od divljeg kestena i srcem veličine bundeve.

Želim vam najdivniji Božić, da vas sreća i zdravlje prate na svakom koraku, vas i vaše najmilije!

Uživajte danas i recite nekome koliko ga volite!

Hristos se rodi!

Q. 

 

P.S. Da li je Božić Bata svraćao do vas?! Ja sam izgleda bila baš dobra predhodne godine!

???????????????????????????????

 

