#100_happy_days

Sigurno ste primetili po društvenim mrežama slične ili iste  hashtagove #100happy #myhappydays #1day #60day ect.

A ustvari je jednostavno.

Da li možeš 100 dana u kontinuitetu da budeš srećan?

Glupo je, lako je, dosadno, nemam ja vremena za to, šta time dobijam itd… 

I dalje se koristiš izgovorima kada nemaš hrabrosti nešto da probaš? 😉 Jer cilj i jeste da se upustiš u avanturu. Nije svrha da zadiviš drugarice na instagramu svojom novom tašnom,  niti ekipu na tviteru duhovitošću kada zameniš brojku u haštagu već da stvarno budeš srećan. Baš ti, samo ti, bez ikoga okolo, da naučiš da uživaš u malim stvarima, da se raduješ toj kafi ako je već slikaš svaki drugi dan, da se smeješ suncu i iskrenim ljudima. Pa ako uspeš da ubodeš fotografski momenat i to raspoloženje preneseš drugima  preko tvoje omiljene mreže ( Instagram,Facebook,Twitter, Tumblr ) , šta i dalje ti nije dosta? I dalje je glupo? 🙂

Kao što možete da predpostavite ja sam se priključila 🙂 I ovo je moj jučerašnji prvi #happy_day

#1day

Subota sama po sebi kao omiljeni dan, spavanje do… (možda ne moram sve da vam priznam) , kafa, novine  i doručak po meri, doručak koji može da obezbedi samo mama. 

Sada odoh da uživam u nastavku ovog sunčanog dana, a vi možete da me pratite na Instagramu pod nikom @nevenan 

I obavezno ostavite u komentarima gde mogu da pratim vašu #100happydays avanturu!

Do sledećeg čitanja, ostanite nasmejani

Q.

 

 

