Koja je tvoje PINK nijansa ove sezone?

naslov

karmin sa potpisom

Ne znam kako je kod vas, ali ja sam poprilično zaluđena roze bojom u raznim oblicima, svrhama i namenama. A pogotovo kada je u vidu karmina, sjajeva, lip balmova i ostalih mazalica za usta.

80%  moje dekorative za usne je  u roze boji  bilo u blagom podtonu ili hot pink nijansi. Ako sve to uzmemo u obzir kao i procenat ženske populacije koja čim grane sunce češće bira roze nijanse od suparničkih crvenih, mislim da imamo poprilično dobar izgovor za kupovinu novih ROZE mazalica. 🙂

Ako i vi spadate u gore navedenu grupu ili vam je jednostavno poznata ova mudrolija, vreme je da upoznate Essence longlasting lipstick 08 COLOUR CRUSH divan karmin za stvarno male pare.

Topla roze nijansa, dobre pokrivne moći, bez posebnog mirisa i ukusa, dovoljno hidratanta, srednje sjajna i neverovatno postojana. I sve to za 309 dinara. Malo li je? 🙂

Ja generalno volim Essence karmine iz više razloga. Ako bi krenula da nabrajam onda bi lista glasila ovako:

  1. Paleta boja – ne prevelika ( 10 nijansi ) ali dovoljna za eksperimentisanje. Mislim da je dovoljno jasno ako još jednom ponovim da sam fanatik za roze nijansama.
  2. Postojanost – Da, da, da.  Sa pomenutom nijanskom se dešava da mi, i nakom skidanja šminke klasičnim sredstvima,  ostane boja na usnama.  Jutro nakon jedne burne večeri su me ukućani pitali zašto sam se našminkala pre kafe 🙂
  3. Hidratacija – Ok , nagađam da svi mrzimo ruževe za usne nakon kojih nam je potrebno 3 dana druženja sa vazelinom da ne bi izgledale kao da smo bile na Solunsk0m frontu.
  4. Cena – Kao neko kod koga se ruževi ne zadržavaju predugo ili ti misteriozno nestanu, cena igra veliku ulogu. Naravno da mi oči zacakle na HE brendove i često pokleknem pred savršenim pakovanjem, ipak nastojim da za mazalice za usne dajem male pare.

Ukoliko ste pre za hladnije roze tonove onda će vam definitivno više odgovarati nijansa broj 10 pod nazivom 10 – Cotton candy.

Dosta mudrovanja, da se bacimo na fotografije 🙂

20140527_154130

 

Poređenje sa najdrečavijom pink koja verujem da je većini dobro poznata – Mac Candy Yum Yum. Mada na fotogorafiji ispod izgleda više kajsijasto nego roze, moram da vam napomenem da su boje verne ali je optička varka učinila svoje. Odnosno pored Yum Yum-a sve izgleda bledo 🙂

SWATCH

Dok se prava boja vidi na usnama.

ja-swacht

 

Gde kupiti:  DM drogerije, Lily drogerije

Cena: 309 rsd

U kakvom ste vi odnosu sa Essence kozmetikom?

Ili još bolje koja je vaša omiljne roze nijansa ove sezone?

Do sledećeg posta

potpis desno

 

 

