Prime me! – Aura baza za šminku

prime me aura prajmer

Ćaos svima 🙂

Nadam se da ste lepo proveli/provodite ovo leto, ako se tako može nazvati ovaj period godine, no to je neka druga tema. 🙂

Sigurno ste primetili da je Aura poboljšala svoj asortiman izbacivši Prime me! podlogu i Fix me! fiksator za šminku.

Pošto obožavam ove male pomagače nisam se puno razmišljala kada sam ih spazila u Lily-ju.

Iz Aure kažu da će uz ovu bazu  “nepravilnosti vaše koze postaju manje vidljive a vas ten blistav i ujednacen. Formulisana na bazi vode intenzivno hidrira kozu cineci je neznom i glatkom.”

Kao i da je

  • Idealna baza za šminku
  • Formulisana na bazi vode i bez parabena
  • Ublažava izgled svih nedostataka na vašoj koži
  • Pruža zaštitu od štetnih suncevih zraka
  • Pogodna za sve tipove kože

I ja  klimam glavom dok ovo prepisujem sa njihovog zvaničnog sajta.

prime me aura prajmer

Baza dolazi u tubici od 30 ml i ono što je mene, večitog borca protiv otvaranja proizvoda, posebno oduševilo jeste mala crna etiketa zalepljena na poklopcu, uz čiju pomoć ćete biti sigurni da vaš proizvod nije otvaran.  Glupost, svesna sam i sama, ali kada živimo tu gde živimo i kada smo takvi kakvi jesmo…  

Sam prajmer je bele boje, poprilično gust tako da sprečava neželjeno curenje ali poprilično lagan za aplikaciju. Za celo lice je potrebna jako mala količina tako da predpostavljam da ćemo se dugo družiti. Ja ga nanosim ili prstima ili četkicom kojom kasnije nanosim tečni puder, iako mnogi pričaju da se na taj način dodatno smanji potrošnja pudera, ja to nisam primetila a šminkam se svaki dan.

 

prime me aura prajmer

Brzo se suši na licu, ne pravi efekat maske na licu i fino ga zagladi i spremi za dalje šminkanje.  Moje koža je klasično kombinovana, malo masnija u letnjem periodu i kao što sam rekla, volim i koristim prajmere  jer mi u suprotnom lice “pojede” svu podlogu u roku od nekoliko sati.

Ova baza ne čini magiju kao The POREfessional npr. što se smanjenja pora tiče, iako mu je to jedna od karakteristika ali savim fino sredi manje nedostatke. Pošto ga koristim nešto više od nedelju dana, možda naknadno promenim mišljenje , ali za sada bih rekla da je nijansu slabiji od  Garnier 5 second blur prajmera koji bih svaka postavila za pobednika drogerijskom rangu, što znači da je ipak na visoko rangiran.

 

prime me aura

Na bazi vode je pa samim tim dodatno hidrira mada ga ja, bez izuzetka, nanosim posle hidratantne kreme. Takođe, ne poseduje mineralne soli i parabene.

Ukoliko  nekoga zanima kompletan sastav: 

 

prime me aura prajmer sastojci intgredients

 

 

Da li koristite u svojoj make up rutini prajmere i fiksatore ili smatrate da je to jedan od onih  ” izmišljenih proizvoda”?

Da li ste probali Aurine novotarije i kako vam se dopadaju?

 

Do sledećeg puta

 

potpis desno

