Fish fest – dok Dunav ljubi nebo ♪ ♫ ♪ ♫ ♪

slika-za-blog-gotva-1

U nedelju je u Beogradu proveden kraju još jedan, osmi po redu, Fish fest – Dunavska, gastronomska, turistička i kulturno – zabavna manifestacija.

Ne bih se baš složila sa ovim sloganom, jer je Fish fest postao deo tradicije u krugu mojih divnih ljudi i samim tim ovaj osmi je postao moj 4-5 Fish fest, pa dajem sama sebi za pravo da komenatrišem.

Mada, ja iskreno ni ne idem zbog drugih, idem zbog podrške i druženja jer imamo jednog vrsnog kuvara i gastronoma i uvek je pravo uživanje provesti taj dan na obali Dunava, smejati se sa pozitivnim ljudima i prepustiti se savršenom ukusu najbolje riblje čorbe.

Ovo odgovorno tvrdim iako žiri to još nije otkrio. (ali žiri kao žiri, kao da oni nešto znaju? 🙂 ) 

Moj izbor za sedenje na travi ove godine je bio lagan i slojevit: udobne farmerke, omiljenje baletanke, poneki dzemper, košulja i majica, velike naočare za sunce i širok osmeh. U bojama mlade jeseni sa ponekim zlatnim tonom u vidu nakita i veeeelikim psom na povodcu.  Može li bolje?

slika-ya-bog-gotova-skroz-2

slika-ya-blgo-gotova-skroz-detalji slika-ya-blog-gotova-ogrlicaslika-ya-blgo-gotova-sve-baletanke

Što se same manifestacije tiče ipak ne mogu a da se ne zapitam da li je prikladnije dogodine Fish fest  nazvati manifestacija gladnih? Znam, zvuči strašno ali ukoliko niste bili sa druge strane ne možete ni da predpostavite do kojih granica se ide u nameri da se lizne tuđa čorba. Preko kukvanje, do besa i ružnih reči ukoliko ljubazno pokušate da objasnite da ne možete da im dozvolite da vam bljaju po kotliću. Pošto iskreno verujem u onu da slika govori hiljadu reči…

gladni-ljudi

Ipak, kao što sam rekla, ja sam posebno vezana za Fish fest i uvek mu se posebno obradujem, tako da ovakve i slične  stvari brzo nestanu iz mojih sećanja i ostanu samo najlepše uspomene na ukus i zabavu. PhotoGrid_1410292515921

I jedno posebno hvala mojim momcima, koji su me trpeli i zasmejavali tog dana kao i mnogo dana pre i Veljku za ove divne fotografije (Cile ne brini, nikad te neću zameniti ♥ )

ekipa

 

Da li vi posećujete ovakve manifestacije?

Da li volite riblju čorbu? I šta mislite o kariranim košuljama vezanim oko struka?

 

Farmerke: Zara
Majica: Mango
Džemper: Benetton
Košulja: H&M
Baletanke: Kenzo 
Tašna: Carpisa
Ogrlica: Veneja nakit
Sat/narukvice/naočare: Aldo, Pandora, Cruciani, Zara/Ray Ban 
 

Do sledećeg posta

potpis

 

 

