MAC Studio fix fluid VS. L’oreal Infallible 24h

Naslovna-fotografija

 

Vest koja je mnoge (makar u mom krugu drugarica&poznanica) obradovala je da čuveni MAC studio fix fluid dobio protivnika/zamenika po mnooogo nižoj ceni. Da li stvarno L’oreal Infallible 24h može da zameni puder koji pravi photoshop ten
?

Hajde da malo rasčlanimo ovu situaciju 🙂

Šta je vama najbitnije kada birate puder? Ja ne tražim puno, samo da radi, služi i da se pokaže kao što je obećano. Smešno, zar ne? Pogotovo kada radite ovo što ja radim pa znate kako marketing funkcioniše, ali avaj – optimista u meni ne odustaje. 🙂

 

Dakle da bacimo pogled šta zvanično kažu o svojim proizvodima MAC i  L’oreal :

“Prijatna i dugotrajna podloga, sa mat finišem i srednjom pokrivnom moći koja može da se nadogradjuje. Smanjuje vidljivost pora i nesavršenosti i pruža koži besprekoran izgled.” – MAC

“24 sata postojanosti i komfora, a u isto vreme:

  • Prekriva nesavršenosti 
  • Ne ostavlja tragove na odeći 
  • Ne čini kožu neželjeno sjajnom
  • Ne isušuje kožu
  • Ne stvara efekat maske
  • Otporan je na perspiraciju ” – L’oreal 

 

Dugotrajnost ✔

Nisam sigurna bas za Lorealovih 24 sata jer jednostavno nisam imala potrebu i priliku (koje je to prilika uopšte?) da budem našminkana 24h ali mi često pada na pamet jedna moja drugarica koja je testirala karmin tako što je legla da spava sa njim na usnama. Nisam sigurna na šta bi ličilo moje lice i jastuk posle spavanja sa tečnim puderom tako na toj stavki gubim i verujem proceni 57 žena ( ??? ). Sa realne strane najduže sam ga nosila sa  primerom i Blotom oko 5-6 sati i nije mrdnuo, dok je za MAC malo bolji prosek u vidu provedenih sati.

Nesavršenosti – ✔

Ja verovatno nisam prava osoba za ovu crticu jer večih nesavršenosti na licu –  nemam. Ako ne računamo poneku bubuljicu u PMSu, blago proširene pore oko nosa i blagu depigmentaciju oko nozdrva koja se pojačava sa hladnijim vremenom. Ipak primetila sam da je Infallible potrebno količinski više staviti. I možda je odgovor u tome jer je fx fluid po samoj teksturi gušći.

Ne ostavlja tragove na odeći – ✔  

Ne postoji ništa što više mrzim od narandžastog okovratnika na beloj košulji ili fleke da njegovom ramenu kada se naslonim. Grrr. Mada ovaj problem se uspešno rešava presovanim puderom kojim svakako fiksiram tečni, tako da mislim da  ova stavka više znači devojkama sa izrazito masnom kožom.

Ne čini kožu neželjeno sjajnom  – ✔

Ako se ovde misli da matira sjaj onda se slažem sa njima. Svakako ima prirodniji finiš od fix fluida, mada meni pomalo dosadan u letnjim danima kada je mojoj koži svakako potrebnije nešto više mat.

Ne isušuje kožu  – ✔ 

Načelno nemam problema sa isušivanjem kože lica, osim u toku jake zime, ali taj problem svakako rešavam bogatom hodratatnom kremom. Ali nisam primetila nikakve negativne učinke.

Ne stvara efekat maske   – ✔ 

Ovde poen ide za Infallible jer svakako deluje prirodnije. Mada ukoliko pravilno radite sa MACom i ne trpate previše proizvoda,  efekat maske retko ćete imati sa bilo kojim proizvodom. 🙂

Otporan je na perspiraciju  – ✔

Nisam baš 1000% sigurna u ovu stavku, ali ne mogu ni da kažem da nije tako jer sam imala samo jedno negativno iskustvo od nekih 20 nošenja. Mada, sa MACom mi se nikad nije dogodilo.

Nijanse  – ✔

I tu Infallible gubi jer sa svojih 5 jednostavno ne može da parira MACovoj paleti.

Cena  – ✔ 

Ovo mislim da je veoma jasno. Infallible je duplo jeftiniji – 1.649 rsd vs Fix fluid – 4.200 rsd *

 

 

 

mac-boje

 

Pakovanje  – ✔ 

Staklena bocica u oba slucaja sa pumpicom. To što ja nemam pumpicu, ne znači da vi ne možete da je kupite! 🙂

poklopci-mac

 

Ono što ćete svakako primetiti jeste velika razlika u bojama, jer je MAC zimski a Infallible se pridružio mojoj kolekciji krajem jula nakon dosta provedenog  vremena na suncu.

swatch

 

Na fotografiji ispod puderi su blago izblendani pljosnatom četkom, ali se ipak primećuje kako se MAC lepše stapa sa kožom iako nije moja trenutna nijansa.

swatch-2 swatch-3

Da li ste probale neki od ovih pudera? Kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg posta

potpis

*Hvala ana2cats 🙂

