Nyx Adorable paleta – review&swatches

Nyx Adorable paleta

Ćaos svima,

Kako je ovo bio jedan od najkomentarisanijih proizvoda iz “New in posta” rešila sam da ova paletica prva i dobije recenziju. Ukoliko vas mrzi da čitate, savet kratko i jasno glasi: Ne upuštajte se u ovu avanturu ukoliko nemate/ne koristite bazu za senke.

A za one strpljivije&radoznale idemo redom…

otvorene sve slika za blog

Paleta sadrži 6 senki od po 1g ili 6g ukupne težine. Od njih su 2 (središnje) sa sitnim šimerom i 4 potpuno mat.  Dolazi u simpatičnoj kutijici od tvrde plastike, sa dvostranim sunđerastim aplikatorom. Na poleđini se nalazi sastav i ostale korisne informacije ( da je cruelty free npr.) kao i dva simpatična predloga za šminkanje.

Mogu se kupiti u Alexandaru po ceni od 760 dinara (oko 6 € ). Takođe postoje još tri varijacije ovakvih paletica: Smokey, Natural i Sex BombČ, pa ko šta preferira ili mu šta vam jee potrebno u tenutku.

Na Alexsandrovom zvaničnom sajtu za ovu paletu kažu:

Paleta senki za oči sa 6 neutralnih nijansi, pogodnih za svakodnevne prilike. Boje se međusobno uklapaju i omogućavaju lako kreiranje suptilnih izgleda šminke za oči. Imaju visoko pigmentisane formule i mat i svetlucave finiše.

Slažem se u svemu osim oko pigmentacije. Ali idemo redom sa svakom senkom odvojeno, jer su jako različite i nadam se da će vam biti lako da pratite swatcheve. Krećemo kako red nalaže sa leve strane na desnu. 🙂

Adorable paleta

Prva među jednakima je tamno braon mat senka.  Najpigmentisanija nijansa u paleti, što je donekle i logično jer je najtamnija. Ne trusi se, fino se nanosi i još finije blenda. Iako nijansa nije “moja” na prvi pogled  ovo mi je omiljena nijansa iz palete. Najčešće je koristim za spoljašnji ugao oka i stvarno nemam zamerki. Koristim je sa bazom kao i sve ostale, jer bez nje neke nećete videti golim okom.

Adorable paleta

Sledeća je jedna divna mat karamel nijansa. Nažalost divna je samo u paleti jer je skoro nevidljiva bez baze i bez nekoliko slojeva.  Napominjem da je količina proizvoda na prstu ogromna tj da sam prešla po senki 5-6 puta. Iako deluje kao da sam samo prislonila prst. Jedno veliko razočarenje, jer sam zbog ove senke i kupila paleticu.  Ne koristim je previše, jer mi je ubila magiju. 

Nyx paleta

Treća nijansa je jedna od one dve šimeraste. Čisto bež nijansa sa sitnim, sitnim, siiitnim šimerom, koji se fantastično presijava. Poprilično pigmentovana u odnosu na predhodnu ili kada uzmemo u obzir njenu svetlu nijansu. Ja je koritim za predeo tik ispod obrva, za unutrašnji ugao oka ili kada jednostavno želim da dodam malo šimera.

Nyx paleta

Četvrta je takođe šimerasta ali sa veoma krupnim zlatnim šljokicama. Braon osnova laka za blendanje, međutim šljokice su prevelike (nisam verovala da ću ovo ikada reći 🙂 ). Fino se ukapaju u jaču šminku ali im je neophodno fiksiranje, jer se jednostavno raspiraju svuda.

Nyx paleta

I definitivno najveće razočarenje, apsolutno nevidjiva boja. Situacija je slična kao i sa karamel nijansom, zarad slikanja, prolazila sam oko 10ak puta (bez preterivanja) i rezultat vidite i same. Baš mi je krivo, predivna je u paleti i imala sam velike ideje sa njom.

Nyx paletaI za kraj klasična bela mat senka. Mekana, savršeno pigmentovana i jedna od onih klasičnih koja mi je uvek nedostajala.

 

Sve u svemu, zaključak je jednostavan. Spoljne dve senke su odlične, unutrašnje dve su za bacanje i centralne dve su onako. Što se mene tiče ovo bi bila idealna trobojna paleta.

Dragi NYXu, žao mi je.

Obožavam tvoje Matte karmine, odlično se družim sa rumenilima i tečnim iluminatorom kao i sa brozerom, ali ovde si poprilično promašio. 

 

Da li ste probale NYX senke? Ili neku od ovih paletica?’ Kakvi su vaši utisci?

Pišite mi, radujem se vašim komentarima.

Do sledećeg posta

potpis smanjeni

 

