Finish 6 by Xmas

Finidh 6 by Xmas

Predpostavljam da ste čule za ovaj tag, ukoliko niste ili niste sigurni o čemu se radi, evo malog objašnjenja i mojih odabranih proizvoda.

Finish 6 by Xmas tj Potroši 6 do Božića je tag u kojem svako od učesnika odabere 6 kozmetičkih prizvoda koje će potrošiti do Božića. Pošto tag nije izvorno naš misli se do 25.decembra, ali možda ću malo varati pošto ja Božić slavim 7.januara. Zgodno, zar ne? 🙂 Takođe, deo taga je i raditi update svakog 25og u mesecu.

Ovaj tag sam malo ozbiljnije proučila kada je Vina sa hatsepsuta  YT kanala rešila da se priključi i onda je krenula lavina. I naravno, kao i svaka mirođija eto i mene. 🙂

Šalu na stranu, jako mi se svideo jer kao i svi kozmetički hrčci imam dosta stvari koje su jednostavno pale u zaborav usled novih i novih kupovina.

Ovo je moj izbor.

Alverde clear piling maska za lice

Prva stvar je Alverde Clear piling maska za lice sa lekovitim blatom. Interesantna piling maska za nečistu kožu koja prija mom licu ali je nepravedno zaboravljena usled mora drugih proizvoda za lice koje čekaju svoj red u mom kozmetičkom ormariću. Ostalo je  oko 3/4 proizvoda.

Avon planet spa maska za vrat i dekolte

Zatim je tu još jedna maska ovog puta Planet spa iz Avona i to za vrat i dekolte. Iskreno, nije ništa posebno, osim što jako lepo miriše (Afrički šea buter&đumbir) i pruža pristojnu hidrataciju. Ali volim sebi da pružim trenutke uživanja, kada se potpuno namackam raznim maskama i jednostavno ne mrdam. A jesen/zima je idealna za to. Pakovanje je skoro puno, 2x sam je koristila.

Balea pena za ispucale pete

Balea pena za ispucale pete (kakav jeziv naziv, zar ne?) sa ureom i šea buterom. Blaga pena sa blago puderastim završetkom koji ostaje na stopalima. Daje osrednju negu i nije mi bila dovoljna za leto + su mi se klizale noge u sandalama od nje. Ali za  čarapice pred spavanje biće ok. Ostalo je 3/4 proizvoda.

Alverde krema za nokte i zanoktice kajsija

I dok smo kod mazalica, poslednja ali i najvažnija jer je najmanje koristim (shame on me) Alverde krema za nokte i zanoktice. Savršena krema genijalnog mirisa, ali nikako se ne setim da je namažem. Ovim putem dajem časnu pionirsku reč da ću je verno koristiti u kompletu sa rukavicama za hidrataciju. Ostalo je malo više od 1/2 tubice.

Što se dekorative tiče, morala sam da budem oprezna jer ne želim/ne mogu da koristim iste proizvode svakog dana. Ali ovo je nešto što svako koristim uvek kada se šminkam tako da mislim da sam dobro odabrala. 🙂

Manhatten 2in1 powder&makeup

Manhattan clearface 2in1 powder&make up koji sam prestala da koristim jer mi je bio svetao za leto, a posle je pao u zaborav. Super je i sa vlaznim sundjerom i sa četkom kao presovan. Vidite na fotografiji koliko je ostalo.

Oriflame studio artist gel eye liner

I Oriflame studio artist gel eye liner u crnoj boji. Kada sam počela da koristim ajlajnere koristila sam samo u gel formi. I pre nekih godinu dana sam uzela jedan u olovci i potpuno se prebacila na olovke, Ovaj sam kupila pre par meseci i jednom brčnula, nešto mi tada nije išlo izvalačenje linije četklicom i zaključila sam da to ipak nije to. Ali alajneri su kao vožnja bicikla, nikad se ne zaboravlja samo je potrebna vežba 🙂 Otisak prsta koji vidite je jer sam proverala da li se osušio inače je potpuno nov. Ima 3g i optimistično verujem da ću potrošiti.

I to bi bilo mojih šest proizvoda. Neizmerno se radujem trošenju i rezultatima i pozivam vas ukoliko se već niste priključile da se upustite u ovu avanturu, samo oprezno oko izbora. I nema varanja 🙂

Ukoliko jeste, pustite mi link ka vašem izboru u kometarima, da možemo da se pratimo. 🙂

Do sledećeg posta

potpis smanjeni

 

 

 

 

 

