#900020 nedelja

smislicusutraimebloga.com

Kao što već iz naslova predpostavljate moj bordo trend se nastavio, i u vidu garderobe&detalja.

#900020 ili Burgundy je ustvari tamna nijansa crvene boje i upravo je ruž te nijanse, po Vikipediji, bio najpopulariji među ženama 90ih i ranih 2000.ih godina. Ili je možda ipak najprepoznatljivija kao boja crvenog vina.

Obožavam da je kombinujem uz animal print (koji je svakako moj omiljeni uz neizbežni karo ) i zlatne detalje. Uz kratku suknja punog kruga i bajkerske čizme dobila sam baš ono što mi je bilo neophodno za dobru zabavu i spontani izlazak, opuštenu kombinaciju za smejanje i ispijanje popodnevnih kafa, ali dovoljno classy. Naravno cvetići su samo dodali ono malo ženstvenosti koja nam je ponekad svima potrebna.

Fotografije koje vidite su nastale u toku prošlog vikenda (da vas ne začudi odabir obuće) kada je sunce bilo pomalo zubato, ali idealno za fotografisanje. Takođe, nastale se posle jednog posebnog ručka, tako da je za moje raspoloženje tog popodneva pored sjajnog društva odgovoran i fantastičan rižoto sa pečurkama i soya sosom iz Mydana, koji obavezno probajte ukoliko još niste.


glavna slika za blog w
mislicusutraimebloga.com

mislicusutraimebloga.com

mislicusutraimebloga.com

mislicusutraimebloga.com

Hvala Sis za ove divne fotografije! ❤

 

Suknja: H&M
Majica: H&M
Kardigan: Stradivarius
Čizme: Differente
Tašna: Zara
Kaiš: Stradivarius
Cvetići: H&M
Prstenje: New Yorker, random

Kako vam se dopada? Pišite mi šta vi nosite ovih dana i koje su vaše omiljenje boje ovog miholjskog leta.

Uživajte u sunčanim danima i naravno

potpis smanjeni

 

