Balea uljani fluid za čišćenje lica

naslovna2.jpgBalein uljani fluid za čišćenje lica je jedan od retkih proizvoda (verovatno i jedini ali da ne budemo isključivi) za koji sam prvo pročitala dve negativne recenzije kod blogokoleginica pa sam ga tek onda spazila u DMu.

Iako sam ga odmerila sa dozom opreza, zanimljiva formula s kojom se prvi put susrećem, moja ne toliko osetljiva koža i pristupačna cena su presudile da ipak probam – pa ako ne valja leti u kantu i tu bi bio kraj naše nesrećne priče. Ali…

Iskreno ne znam, imamo pomalo čudan odnos ja i pomenuti fluid.

Nego da krenemo redom…

Fluid dolazi u prepoznatljivom “naopakom” pakovanju tj sa otvorom na dnu pakovanja u količini od 100 ml i po ceni od 299 rsd (oko 2.5 €) i može se naći u svakoj DM drogeriji. Plastični poklopac na mom primerku  je doživeo nesreću u toku fotografisanja i odlomio se (što možete primetiti na fotografiji) ali pošto je ovo jedina Baleina stvar koja je ovako neslavno završila, prepisaću to spletu okolnosti a ne lošem kvalitetu, jer stvarno nisam primetila neku posebnu krhkost sve do susreta sa keramičkim pločicama.

DSCN1546 otvor

Kategorisan je kao

Blaga receptura za nežno čišćenje. Bez parfema, odstranjuje make up i nečitoće. Pogodan je svaki tip kože, sa uljem kamelije i vitaminom E koji neguju i čine da koža blista.

Balea uljani fluid

Kao što sam već napisala ovaj fluid i ja imamo čudan odnos. Prvenstveno sam želela da ga probam jer se do sada nisam susretala sa uljanim gelovima. I to je najpribližnija sintagma kojom bih ja opisala strukturu ovog proizvoda. Pogotovo sam bila skeptična oko toga što je navedeno da je za sve tipove kože kao i oko toga kako će moja masna T zona odreagovati na ulja. I dalje nisam baš ubeđena da je ovo pravi izbor za devojke sa izrazito masnom kožom, (i ukoliko je neka imala iskustva volela bih da ih čujem) međutim mojoj mešovitoj je sasvim legao. Nisam primetila nikakvo dodatno mašćenje, kao ni reakciju u vidu zapušenim pora ili drugih neželjenih pojava.

Fluid je bez mirisa, osim ako izuzmemo slab miris ulja, koji se oseća samo kada otvorite proizvod. Providne je boje, dok u dodiru sa vodom poprima mlečno belu nijansu.

Balea uljani fluid za čišćenje lica

Nemam naviku da šminku skidam ovakvim sredstvima, mada sam probala zbog recenzije i ne, ne skida je. Dala sam mu šansu 3 puta sa različitom količinom & proizvodima i nije skinuo ni tanak sloj BB kreme, korektora i rumenila. Tačnije samo je razmuljao, jer sam nakon umivanja morala da se bacim na standardno skidanje sa micelarnom vodicom i gomilom tufera. Mislim da nema potrebe da vam dodatno pišem o maskarama i panda šari nakon pokušaja. Sve u svemu koristim ga ujutru da očistim lice pre hidratantne kreme dok pri večernjoj nezi ovaj proizvod ne igra nikakvu ulogu kod mene. Iskreno nisam primetila da ostavlja mastan trag nakon umivanja, što čitam da se mnogim devojkama dešava, ali ono što me je začudilo jeste da ga lakše ispiram hladnom vodom. Kako ne znam, ali probajte, možda se rešite tog traga. 🙂

I za kraj sastav, pošto znam da ima onih koje to zanima.

Balea uljani fluid sastav

Dakle, ovaj fluid definitivno nije nešto što vam preporučujem ukoliko tražite sredstvo za efikasno ukljanjanje šminke, ali ukoliko ste radoznale i želite da isprobate nešto novo, zašto da ne? Ili može da prođe ali svakako nije nešto što je neophodno.

Moja radoznalost je zadovoljena,  svakako ću ga  potrošiti do kraja ali ga neću ponovo kupiti, jer ima toliko novih&boljih umivalica da bih se zadržala na jednoj osrednjoj.

Da li ste probale uljane fluide za umivanje? Ovaj Balein ili neki drugi? Kakva su vaša iskustva i utisci?

Pišite mi vaše utiske i komentare, radujem im se. ♥

Do sledećeg posta

potpis smanjeni

 

 

