Bioten skin moisure – CC krema

Bioten CC krema

Moja Bioten priča je počela početkom leta, kada sam na nekoliko mesta na milom nam webu spazila opštu pomamu za njihovom CC kremom.

I kao pasionirani ljubitelj BB krema upustila sam se i u CC avanturu.

CC krema mi se učinila kao odličan uvod u Bioten priču. A to što još uvek nisam probala ni jednu drugu (ako izuzmemo Mixu, koja je zelena i potpuno drugačija) je veeeliki plus i zasluga za dalja istraživanja i testiranja ovog brenda.

Kako Bioten sam kaže

bioten SKIN MOISTURE Colour Correction kreme su napredna generacija BB hidratantnih krema, koje sadrže mineralne pigmenete i prirodne aktivne sastojke. Vaš ten biće savršen samo jednim dodirom!

Ili pojednostavljeno dok je BB krema zapravo “Balzam za nepravilnosti” CC krema je njena unapređena verzija ili “Krema za ujednačavanje boje tj tena”. Po pravilu bi trebala da ima jaču prekrivnu moć.

Pun naziv Biotenove kreme je ALLin1 hidratantna krema ili po mom nazivu 6in1 jer:

  1. Ujednačava ten i čini ga blistavim tokom celog dana
  2. Prekriva nesavršenosti
  3. Prosvetljava kožu i ističe njen prirodni ton
  4. Momentalno hidrira kožu i traje 24h
  5. Brzo se upija
  6. Sadrži zaštitini faktor SPF20

Bioten CC krema

Krema dolazi u klasičnoj naopakoj tubi zapremine 50 ml. Postoje 2 nijanse “Light” i “Medium” i ono što je meni jako važno (a verujem i većini) jeste da u većini drogerija postoje testeri. Takođe ne sadrže parafine niti parabene i cena je oko 400 dinara (ne znam tačnu cenu davno sam je kupila 🙂 )

Nijansa koju ja koristim je “Medium” i u prvom trenutku je malo više roze od mog tena, ali se veoma brzo stopi tako da se razlika ne primećuje. Čini mi se da je svetlija varijanta više žućkasta, ali je za mene ipak bila presvetla.

Bioten CC krema

Krema ima blago do srednju prekrivnu moć, lako se nanosi još lepše razmazuje i potpuno se stapa sa kožom. Brzo se upija i ne ostavlja lepljivi trag, tako da nema potrebe za nekim posebnim matiranjem, mada ja ipak dodatno fiksiram T zonu. Pruža sasvim prirodan izgled i daje licu onaj lepi sjaj.  Takođe ova krema ima izuzeto lep miris mešavina blago puderastog i neke slatkaste biljke (nisam baš najbolja u opisivanju mirisa, zar ne? 🙂 ), ali brzo nestaje i stvarno nisam čula/pročitala da je nekome posebno smetao.

bioten cc krema swatch

Na dnevnom svetlu, bez pajmera, korektora, pudera ili drugih poizvoda

Ja obožavam da je koristim za dane “bez šminke” sa dodatkom korektora na problematičnim mestima i mrvicom rumenila.Izuzetno je lagana, ne oseća se i ne primećuje se na licu. Iako naglašavaju da hidrira kožu 24h, ja je ipak nanosim nakon dnevne kreme jer je to obavezan korak u mojoj jutarnjoj rutini, mada primećujem da mi je koža lepa i blistava i nakon nekoliko sati. Jednostavno volim prirodnu boju koju daje mom licu, bez sitnih nepravilnosti.

Evo i sastava kreme, jer ima onih koje zanima

bioten cc krema sastav

Apslolutno savetujem da je probate ukoliko ste to prepustili jer itekako vredi, pogotovo ako uzmemo u obzir i cenu naspram kvaliteta i količine proizvoda.

Za kraj, nakon oduševljenja ovom kremom u moju Bioten kolekciju sam uvrstila i mleko i tonik za normalnu i mešovitu kožu za čićenje lica, ali o tome nekom drugom prilikom jer se ovaj post pomalo odužio.

Da li ste probale CC kremu? Ovu ili neku drugu? Koji su vaši omiljeni Bioten proizvodi – savet, preporuka?

Do sledećeg posta

potpis smanjeni

 

 

 

 

