Finish 6 by Xmas – update #1

finish 6 by xmas update

I evo me nakon 20ak dana sa prvim rezultatima. Vidim da druge devojke fino napreduju, i ja to mislim za sebe.Fotografije kao dokaz 🙂 

Malo kasnim, ne zamerite, nešto sam spetljana ovih dana. Imam 4 posta u draftu ali im jednostavno nešto nedostaje. Srediće se uskoro, nadam se 🙂

Nego da se vratimo na tag. Neke stvari prosto ne mogu da vam pokazem, pa ćete morati da mi verujete na rec 🙂

alverde krema

Ono što je najuočljivije je svakako Alverde krema za zanoktice od kajsije i po mojoj proceni možda je imam za još dva mazanja. Obožavam ovu kremu ali sam nekako lenja&zaboravna kada je ona u pitanju. Od kad mi stoji na stočiću pored kreveta nemam tih problema a rezultat vidite i sami. 🙂

manhatten 2in1 powder&makeup

Manhattan 2in1 powder&makeup je takođe napredovao, dotakla sam dno kao što vidite i jako me raduje jer ima nade da ga potrošim. 🙂

oriflame artist gel eye liner

Oriflame studio artist gel eye liner je potpuni promašaj. Trošim ga i mučim se svaki put. Jako je slab, neverovatno, moram dva puta da predjem neko iste linije, što mi se u životu nije desilo. Planiram da ga koristim za Halloween masku i nadam se da ću tom prilikom srediti ovog mališu.

planet spa

Planet spa masku za vrat i dekolte sam 2x namazala od poslednjeg javljanja. Nemam baš nikakve utiske o njoj. Ne radi ništa ali volim da se mackam & jako lepo miriše.

alverde clear piling

Alverde clear piling maska za lice sa lekovitim blatom je i dalje super stvar, trošim je redovno jednom nedeljno i sigurno ću je potrošiti i pre roka.

balea pena

I Balea pena je najveći uspeh jer je skroz prazna, samo ne mogu to nikako da vam pokazem. Doduše, i sam dozer je malo neprecizan , tako da mi je uvek izlazila veća količina od potrebne i željene pa je verovatno to i ubrzalo napredak.

I još samo da kažem bravo i hrabro napred svim devojakama kao i novajlijama koje su se priključile ovom zabavnom i korisnog tagu. Radujem se praznim bočicama.

Do sledećeg posta

potpis smanjeni

