Bright up your life – Essence soo glow!

essence soo glow Ok, priznajem: obožavam hajlajtere! Obožavam štras, obožavam šimer, obožavam šljokice, krupne, sitne, kakve god… Dakle obožavam hajlajtere i imam ih i koristim u svim oblicima/stanjima: prah, kompaktno, tečni čak sam imala i jedan u spreju ali su mi uvek nekako promicali kremasti.

A Soo glow! je upravo kremast.  Nego da krenemo redom….

Takođe volim Essence. I kada sam spazila ovu divoticu na sajtu, nisam se nadala da će tako brzo dođi u drogerije. U međuvremenu sam pročitala recenziju kod Miše na blogu i znala sam da je samo pitanje vremena kada ćemo se upoznati. 🙂 Naš susret je bio sasvim slučajan, jednog popodneva u Liliju dok sam tumarala između rafova. Spontan, neočekivan, završio se zajedničkim odlaskom kući i ljubav još traje. 🙂

essence

Proizvod dolazi u kutiji od čvrste providne plastike, sa blago ispupčenim poklopcem. Jednostavano ali jako simpatično pakovanje ako mene pitate.

 Essence soo glow! cream to powder highlighter je dostupan u dve nijanse

10 look on the bright side

20 bright up your life

Moja je 20 bright up your life i ima roze podton, dok je nijansa 10 look on the bright side žuća ali meni se nije dopala na testeru, pa sam se ipak odlučila za broj 20.

essence so glow!

Sam proizvod ima 4g i možda deluje skromno kada ga pogledate u kutiji i pod određenim uglom vidite “godove” na samom dnu ambalaže ali to je i više nego dovoljno jer je jaaako pigmentovan i baš malo malo je potrebno da se primeti na licu. Šimer je fenomenalan, na suncu vidite celu paletu boja iako na prvi pogled deluje kao da je čisto srebrn.

essence  soo glow swatch

Ono što je meni bilo najveća novina jeste njegova kremasta struktura i kao što je u naslovu i naznačeno on je cream to powder proizvod. Koji bukvalno u trenutku nanošenja na lice postaje puderast. Dakle ne curi, ne preslikava se, ne uništava predhodne slojeve šminke niti bilo šta slično. Ali ipak savetujem da budete malo brži u radu sa njim jer se skoro trenutno fiksira i verovatno ćete imati tačke na licu ako ga ne izbledate odmah jer je jako pigmentovan i trajan na licu, tako da svakako krenite sa manjom količinom pa ravnomerno dodajte ako želite jači efekat.
Ja ga uglavnom nanosim domalim prstom i onda ga izblendam malom tvor četkicom koju sam pre koristila za korektor. Zatim ga fiksiram kao i celo lice sa mrvicom Macovog blot pudera i traje mi na licu ceo dan. Bez uvlačenja u borice, mada ja ga nanosim isključivo na vrh jagodičnih kostiju i ispod obrva, tako da…  🙂

Evo i sastava za one koje zanima

essence sastav

I da mislim da ću ovih dana otići i po onu žućkastu varijantu sa zlatnim šljokicama jer sam stvarno oduševljena ovim proizvodom. Po ceni od oko 400rsd svakako mislim da zavredjuje vašu pažnju pa makar i samo da brčnete testere.

Iznenadićete se, sigurna sam jer nimalo ne liči na ostale Essence proizvode.

Da li ste probale? Imate li preporuku za neki drugi kremasti hajlajter?

Posebno hvala mom malom pomoćniku na fotografijama ♥

Do sledećeg posta

potpis smanjeni

